Gadgets Shop

איך לעצב את חדרי הבית בסטייל עם וילונות וטפטים?

כולנו רוצים לגור בבית נאה ומעוצב ובלא מעט מקרים הדרך לאווירה המזמינה עוברת דרך העולם הנפלא של הווילונות והטפטים. מעבר לפונקציונליות שלהם, הווילונות והטפטים מאפשרים לתחום, להאיר או להצליל מגוון של חללים ולשדרג את התחושה של כל מי שבא. אז קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב את הבית בסטייל.

בחרו בטפטים ייחודיים לחדר השינה

אחת הטכניקות הידיעות לתחום אזורים שונים באופן שונה הוא שימוש בטפטים שונים לכל חדר בבית. לכן, אם בסלון בחרתם טפטים שהם בגוונים והדפסים מעט יותר עליזים, בחדר השינה כדאי לבחור בטפטים אשר ישדרו אינטימיות. שימו לב למרקם של הטפט, ליכולת שלו ליצור קונטרסט משאר האזורים בבית והעדיפו גזרות א סימטריות אשר ישתלבו עם הלוק שאותו אתם מבקשים להשיג.

העדיפו וילונות עם מנגנון נסתר

רגע לפני שאנו נוגעים באופי של הווילון, שווה להתעכב על הדברים שעומדים מאחוריו. בשנים האחרונות אנו רואים כיצד בעיצוב הפנים השאיפה שלנו היא להסתיר את הבליטות הלא דקורטיביות ולהחביא את הקווים שאינם ישרים. ניתן לראות מקרה קלאסי בעיצוב הניאגרה שבשירותים כדי להמחיש את העניין ולכן גם בווילון עדיף לבחור בכזה עם מנגנון נסתר. כמובן שצריך לקרוא לבעל מקצוע בשביל לבצע התקנת וילונות חדשים עם מנגנון נסתר אך זה שווה את זה.

שימו לב לחומר הגלם שממנו עשוי הווילון

עיצוב הפנים המודרני בנוי רבות על מינימליזם ולכן כדאי לבחור בווילון אשר עשוי מחומר גלם אשר מתכתב עם הריהוט ושאר החפצים שקיימים בדירה. ישנם מגוון של אריגים טבעיים וסינטטיים אשר יתאימו למשימה, כך שמה שחשוב לשים לב אליו הוא עניין האחידות. במילים אחרות: במידה ועץ טבעי וזכוכית הם מוטיבים אשר קיימים בדירה, שווה להתמקד בבחירה של וילונות אשר עשויים מכותנה שהינה חומר טבעי.

אל תשכחו את עניין ההצללה

גם כאשר אנו מדברים על וילון כאביזר דקורטיבי ונוגעים רק באספקטים העיצוביים שלו, בלתי ניתן לשכוח שלכמות האור שנכנסת דרכו בכל רגע יש אלמנטים עיצוביים לכל דבר ועניין. לכן, שווה לראות כמה אור עובר דרכו ובאיזו זווית הוא נפגש עם השמש. באופן עקרוני, משחקי האור וצל אשר אופייניים כל כך לעולמות הסטיילינג מתבססים רבות על עניין חשוב זה.

בדקו את העובי של הטפט, הגוונים וההדפסים שלו

חשוב לבדוק אם העובי של הטפט לפני כל רכישה ולבדוק שהגוונים שלו תואמים את המראה שאותו אתם מבקשים להשיג. שימו לב שקיום יש הדפסים אשר מאפשרים לדמות קיר אשר עשוי משיש או קרמיקה – בלי להתעסק עם אריח אחד. גם לגוונים י שחשיבות ולסגנון הדפוס אשר קיים. שאלו אם מדובר בדפוס אשר מתבצע בלייזר ונשו להרגיש את המרקם של הטפט לפני כל החלטה.

אהבתם?! שתפו את הפוסט.

בואו לקרוא עוד מהפוסטים המשובחים שלנו...

הבלוג שלנו

גאדג’טים חדשים

זה שוב הזמן בשנה שבו כולנו מתלהבים מגאדג’טים חדשים. יש כל כך הרבה גאדג’טים מגניבים ומובילים שאנחנו לא יכולים לחכות לנסות ולהיות הראשונים לספר לחברים

הבלוג שלנו

איך בחורים אקססוריז לחדר

הינה שוב הגיע הזמן שכולנו מתחדשים באקססוריז לחדר. יש כל כך הרבה אביזרים מגניבים ומיוחדים שאנחנו לא יכולים לחכות ולהיות הראשונים לספר לכולם עליהם. הכנו

הבלוג שלנו

איך בוחרים נכון מתנות לילדים

לא יודעים איך לבחור מתנות לילדים?! אצלנו באתר New Memory תקבלו את כל המידע הנדרש על איך לבחור נכון ולרכוש נכון מתנות לילדים. ילדים הם

מוצרי עישון - אביזרי עישון - סמוקלנד
הבלוג שלנו

איך בוחרים מוצרי עישון איכותיים וטובים

איך בוחרים מוצרי עישון איכותיים וטובים בעשורים האחרונים, עישון היה פעילות פנאי פופולרית. עם זאת, עם כניסתם של חוקים ותקנות חדשים, העישון כבר לא פופולרי

הגיע הזמן להלחיט לאן מכאן?!

מוצרים חמים מובילים מנצחים עכשיו באתר!

הקטגוריות שלנו

מוצרים מובילים לעיצוב הבית, אקססוריז לבית, גאדג׳טים מגניבים, מדבקות קיר, טפטים לקיר ועוד מבחר פריטים נבחרים מחכים לכם.

אקססוריז לעיצוב הבית

כאן תמצאו מגוון רחב של מוצרים מובילים לעיצוב הבית. כל הגאדג’טים לבית שלכם במקום אחד. הכנו עבורכם קולקציה לעיצוב הבית עם כל האקססוריז הכי מוביל לבית, המוצרים שלנו יהפכו את הבית שלכם למקום יותר נוח ומושלם יותר להיות בו.

גאדג'טים מגניבים

הגאדג’טים הכי מגניבים, שווים, מיוחדים ומובילים שיגרמו לכם להגיד וואו, ולהרגיש הרבה יותר טובים ומיוחדים. קולקציית הגאדג’טים שלנו מחכה לכם עכשיו באתר.

טפטים לקיר

הקולקציה של הטפטים לקיר שלנו נבחרה למובילה ביותר בישראל. הכנו עבורכם את הקולקציה הכי מיוחדת שנראתה, טפטים לקיר במבחר ענק של סגנונות, עיצובים וצבעים שונים מחכים לכם באתר.

מדבקות קיר

קולקציית המדבקות קיר שלנו היא פופולרית במיוחד. מגוון רחב של מדבקות קיר מובילים שיגרמו לכל מקום שתרצו להפוך לדבר שכולם מדברים עליו ולהתרגש עד אין סוף. קולקציית המדבקות קיר שלנו מחכה לכם ממש עכשיו באתר.

מוצרים חמים מובילים מנצחים עכשיו באתר!

הירשמו עכשיו

לניוזלטר שלנו

וקבלו 10% הנחה

מקבלים עדכונים, מבצעים והטבות לפני כולם! בנוסף קבלו עכשיו 10% הנחה על כל האתר!

יש לכם שאלות?

רוצים לקבל עוד מידע?

בואו לשמוע עוד על אודותינו או

פנו אלינו עכשיו ונשמור על קשר.

Shopping Cart
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
    גלילה למעלה