Gadgets Shop

איך תשדרגו את הפינה שלכם במרפסת הבית?

תמונה של איך תשדרגו את הפינה שלכם במרפסת הבית?

אין ספק שהפינה הקטנה שלכם במרפסת של הבית היא המקום שבוא אתם יכולים ליהנות, לעבוד ולשבת על קפה חם מהנה בתחילת היום. אז רגע לפני שאתם ממלאים אותה בגדג’טים והופכים אותה לסופר מהנה, גלו כיצד לשדרג את הפינה שלכם בדירה.

בחרו אקססוריז שיעניקו לכם תחושה חמה

 

בשביל שאתם תוכלו להרגיש בנוח כבר מהשנייה הראשונה, קשטו את הפינה שלכם במרפסת הדירה באקססוריז סופר מפנקים. אתם יכולים להוסיף תליון מקרמה או אגרטל חמוד ולהוסיף נופך פרסונלי לפינה הפרטית שלכם במינימום השקעה. גם כמה עציצים קטנים יכולים לשדרג את ההרגשה ואת הלוק של הפינה החמודה שלכם במרפסת הדירה.

הוסיפו תאורה רכה שתשדרג את האווירה

 

אחד הטריקים הכי קלים ליישום שעוזרים לשדרג כל פינה היא בחירה בתאורה נכונה. יתרה מכך, התאורה היא גם אלמנט פונקציונלי אשר מאפשר לכם לקבוע את הטון בכל רגע (עבודה, רוגע או בכלל רומנטיקה), כך שבהחלט מדובר בתוספת נאה – תרתי משמע. לכן, בחרו לכם נברשת או אהיל שיעשה את העבודה ושימו לב לעוצמת האור ולנורה. יש מבחר אינסופי וגם העלויות לא גבוהות בכלל.

 

שדרגו את התריסים שסובבים את הפינה

 

בכדי ליהנות מפינה קטנה ונעימה, שווה לשדרג את התריסים אשר סובבים אתכם. בחירה בתריסים שמותאמים במיוחד לקונספט העיצובי שמתאים לכם, יאפשרו לכם להינות מפינה יפה, נעימה ומזמינה. כמובן שלא חייבים לעשות הכל לבד, יש חברות שניתן להתייעץ איתן כדוגמת חברת א.מרום אלומיניום שמתמחה בייצור והתקנת תריסים, ויטרינות ופרגולות אלומיניום מעוצבות – שנחשבת כמובילה בתחומה.

 

החליפו את הכיסא והשולחן

 

זה ישמע לחלקינו מאוד בסיסי אולם מדובר בדברים שקובעים בדיוק איך יראה המרחב ומאפשרים לתחום אותו באופן קל ופשוט. למעשה, שולחן וכיסה שיתאימו לגודל, לזווית ולסגנון אשר קיימים במרפסת, יאפשרו לכם לנצל כל סנטימטר באופן פשוט וחכם ולזכות אקסטרה ספייס לכל הגדג’טים שאתם מתכוונים להוסיף למרחב. כך שלגמרי מדובר בעניין שהוא MUST.

 

תחמו את החלל עם טפט דקורטיבי

 

בסעיף הקודם נגענו באמצעים שיאפשרו לכם לתחום את הפינה הקטנה שלכם במרפסת וליצור תחושה ייחודית במרחב, לכן כאן נגע בסוד השמור של המקצוענים: עיצוב הקיר. נכון שניתן לצבוע (ויש הרבה גוונים שיעשו את העבודה) אך כאשר אתם רוצים להוסיף נופך אישי ולתחום באופן איכותי את הפינה, כדאי לשקול ולהשתמש בטפטים מעוצבים בהדפסים מגניבים.

 

שדרגו עם שטיח תואם

 

לפעמים שטיח קטן יכול לעשות את כל ההבדל וליצור לכם את החלל האינטימי והפרטי שאותו אתם מבקשים להשיג בפינת המרפסת. השטיחים הם אלמנט דקורטיבי לכל דבר אולם הם גם סופר פונקציונליים ומאפשרים לשים רגליים על הרצה בכל עונות השנה ולהרגיש בנעימים. כך שלכם נותר רק לבחור את הדגמים, העיצובים והלוק אנד טון שמתאימים.

אהבתם?! שתפו את הפוסט.

בואו לקרוא עוד מהפוסטים המשובחים שלנו...

הבלוג שלנו

גאדג’טים חדשים

זה שוב הזמן בשנה שבו כולנו מתלהבים מגאדג’טים חדשים. יש כל כך הרבה גאדג’טים מגניבים ומובילים שאנחנו לא יכולים לחכות לנסות ולהיות הראשונים לספר לחברים

הבלוג שלנו

איך בחורים אקססוריז לחדר

הינה שוב הגיע הזמן שכולנו מתחדשים באקססוריז לחדר. יש כל כך הרבה אביזרים מגניבים ומיוחדים שאנחנו לא יכולים לחכות ולהיות הראשונים לספר לכולם עליהם. הכנו

הבלוג שלנו

איך בוחרים נכון מתנות לילדים

לא יודעים איך לבחור מתנות לילדים?! אצלנו באתר New Memory תקבלו את כל המידע הנדרש על איך לבחור נכון ולרכוש נכון מתנות לילדים. ילדים הם

מוצרי עישון - אביזרי עישון - סמוקלנד
הבלוג שלנו

איך בוחרים מוצרי עישון איכותיים וטובים

איך בוחרים מוצרי עישון איכותיים וטובים בעשורים האחרונים, עישון היה פעילות פנאי פופולרית. עם זאת, עם כניסתם של חוקים ותקנות חדשים, העישון כבר לא פופולרי

הגיע הזמן להלחיט לאן מכאן?!

מוצרים חמים מובילים מנצחים עכשיו באתר!

הקטגוריות שלנו

מוצרים מובילים לעיצוב הבית, אקססוריז לבית, גאדג׳טים מגניבים, מדבקות קיר, טפטים לקיר ועוד מבחר פריטים נבחרים מחכים לכם.

אקססוריז לעיצוב הבית

כאן תמצאו מגוון רחב של מוצרים מובילים לעיצוב הבית. כל הגאדג’טים לבית שלכם במקום אחד. הכנו עבורכם קולקציה לעיצוב הבית עם כל האקססוריז הכי מוביל לבית, המוצרים שלנו יהפכו את הבית שלכם למקום יותר נוח ומושלם יותר להיות בו.

גאדג'טים מגניבים

הגאדג’טים הכי מגניבים, שווים, מיוחדים ומובילים שיגרמו לכם להגיד וואו, ולהרגיש הרבה יותר טובים ומיוחדים. קולקציית הגאדג’טים שלנו מחכה לכם עכשיו באתר.

טפטים לקיר

הקולקציה של הטפטים לקיר שלנו נבחרה למובילה ביותר בישראל. הכנו עבורכם את הקולקציה הכי מיוחדת שנראתה, טפטים לקיר במבחר ענק של סגנונות, עיצובים וצבעים שונים מחכים לכם באתר.

מדבקות קיר

קולקציית המדבקות קיר שלנו היא פופולרית במיוחד. מגוון רחב של מדבקות קיר מובילים שיגרמו לכל מקום שתרצו להפוך לדבר שכולם מדברים עליו ולהתרגש עד אין סוף. קולקציית המדבקות קיר שלנו מחכה לכם ממש עכשיו באתר.

מוצרים חמים מובילים מנצחים עכשיו באתר!

הירשמו עכשיו

לניוזלטר שלנו

וקבלו 10% הנחה

מקבלים עדכונים, מבצעים והטבות לפני כולם! בנוסף קבלו עכשיו 10% הנחה על כל האתר!

יש לכם שאלות?

רוצים לקבל עוד מידע?

בואו לשמוע עוד על אודותינו או

פנו אלינו עכשיו ונשמור על קשר.

Shopping Cart
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
    גלילה למעלה